Etiketter

torsdag 27 augusti 2015

Lite information

Hjärtligt välkomna till musikbloggen! Här kommer ni att hitta elevuppgifter, flippar (korta filmer där jag visar/går igenom vad vi kommer att arbeta med), elevarbeten och information som rör musikundervisningen på Bergskolan.

Ni hittar mig även på YouTube och Facebook (där heter jag Lärare Helena Öberg). Vill ni nå mig (eller lämna in arbetsppgifter) mailar ni till lararehelena@gmail.com

I år är jag mentor i 7C, jag har ett arbetsrum i lärlag C och ett i övningsbyggnaden. För det mesta hittar ni mig ute i övningsbyggnaden men om jag inte är där så hittar ni nog mig i personalrummet eller i personalrummet i lärlag C (utom på måndagar, då är jag hemma).

På tisdag är det föräldramöte för vårdnadshavare i år 7

På onsdag börjar KÖREN att öva igen, vi träffas på LÄS-pass 2. Alla är hjärtligt välkomna att komma och prova på om man vill :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar