Etiketter

fredag 22 augusti 2014

Välkomna tillbaka!

Det var roligt att se er igår, jag har längtat efter er :)

Lite kort info (planeringen kommer lite senare):
  • Till en början kommer vi att ha musik ute i UTE-salen (den ligger i bredvid matsalen). När övningsbyggnaden är klar så flyttar vi tillbaka till de vanliga musiksalarna
  • Här på bloggen kommer jag att lägga ut veckoplaneringar, uppgifter och annat som rör musikämnet på Bergskolan
  • Vill ni nå mig så maila gärna till lararehelena@gmail.com eller ta kontakt med mig via Facebook, där hittar ni mig som Lärare Helena Öberg
  • KÖREN börjar att öva på onsdag på det andra LÄS-passet. Alla som vill sjunga är varmt välkomna
  • Jag kommer att finnas på skolan tisdagar, onsdagar, torsdagar och fredagar. Måndagar är jag ledig

 Jag ser fram emot att få börja jobba med er igen!
/Helena



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar