Etiketter

måndag 17 mars 2014

Planering v.12

Den här veckan kommer alla klasser att dansa till låten som jag presenterade förra veckan. Vi kommer att spela in det på musiklektionerna. Utöver det så händer detta:

Tisdag:
Jag är med min klass på förmiddagen, 8C har en annan lärare.
7A spelar visor i klassrummet (piano, gitarr och sång).
8D spelar melodispel (gitarr eller piano).

Onsdag:
8A spelar bas.
Under Skapa-passen kommer jag att vara med min klass, så man kan inte vara i musiksalarna (ingen kör den här veckan).

Torsdag:
7B kommer att spela in material till klassen i Ungern. Om vi hinner så fortsätter vi med visorna.
9A har nationellt prov, ingen musik.
7C fortsätter med visorna.

Fredag:
9C fortsätter med reklamfilmerna. Det andra passet kommer jag att vara med min klass, då har ni en annan lärare).
8B har en annan lärare (jag är med min klass).
9B fortsätter med reklamfilmerna.
Musikalgänget fortsätter med låtarna och manuset.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar