Etiketter

söndag 2 november 2014

Planering v.45

Nu är vi ÄNTLIGEN tillbaka i de vanliga musiksalarna! Två av salarna är inte färdiga än men den stora salen kommer vi att vara i (jag har inte packat upp allt än).

Projekten som vi arbetar med börjar närma sig slutet, nu är det filmningen som är kvar för oss. Jag har börjat få in ljudfiler från de andra klasserna runt om i Sverige och resten av världen så snart kan jag mixa ihop allt :)

Jag skulle önska att ni funderar på hur vi kan gestalta låtarna, dvs vad/var vi ska filma. Skicka meddelande till min mail ( lararehelena@gmail.com ), via Facebook ( Lärare Helena Öberg ) eller via Twitter (@MusiklarareH ).

Planering v.45

6:or - vi filmar er (Lean on me) samt går igenom grunderna i piano.

7:or - vi filmar er klassvis (Hall of Fame) + går igenom grunderna i piano. Har ni inte sett genomgången så gör det :)

8:or - vi filmar er klassvis (Hall of Fame) + fortsätter spela Have you ever seen the rain

9A, B och C - vi filmar er klassvis (Hall of Fame) + spelar en låt om vi hinner. 

9D - vi spelar in Hall of Fame (ljud) samt filmar material till Hall of Fame och Det här är ditt land.

Kören - vi övar inför Lucia




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar