Etiketter

tisdag 19 november 2013

Planering v.47

Veckans planering kommer här:

Tisdag - jag är på skolan på fm, efter lunch åker jag till universitetet för ett möte.
Onsdag - jag och kören åker till Ersnässkolan och Antnässkolan.
Torsdag - jag och kören åker till Klöverträskskolan, Alviksskolan och Måttsundsskolan. De klasser som har musik kommer att ha en vikarie.
Fredag - jag är på skolan.

7:or - 7A gör simklassikern. 7B och 7C ska arbeta med piano (ni har vikarie).
8:or - vi arbetar med sång. Jag vill att alla klasser ska dela in sig i mindre grupper, väljer en låt och spelar in när ni sjunger låten. Jag vill både se och höra er. Använd er av QuickTime Player och maila ( till lararehelena@gmail.com ) ELLER skicka filmen på FB som ett meddelande till mig ( Lärare Helena Öberg).
9:or - ni fortsätter att öva på låtarna som ni har valt. Glöm inte att lämna in era skriftliga arbeten på fredag. Ni kan så klart välja att spela in er när ni berättar istället för att skriva om det. Maila till lararehelena@gmail.com

Jag kommer att svara på era meddelanden när jag har fått dom - radera inte filerna innan jag har besvarat ert mail/meddelande.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar