Etiketter

fredag 16 augusti 2013

Välkomna till en ny termin!

Hej hopp!
På måndag börjar höstterminen på Bergskolan. I år kommer jag att ha alla klasser i musik samt kören. Vi kommer att vara i våra vanliga musiksalar i år :)

För er som inte har haft mig som lärare tidigare kan det vara bra att känna till några saker:
Vill ni få tag i mig så maila mig gärna (maila till lararehelena@gmail.com ) eller leta rätt på mig på Facebook (där heter jag Lärare Helena Öberg).
Vill ni hitta uppgifter och planeringar så lägger jag upp det mesta på den här bloggen.
Jag inte tål starka dofter (så snälla använd inte starka dofter).

Jag kommer att kalla till körrep vecka 35, dvs inte den första veckan. Då kan man komma och prova på hur det är att sjunga i Bergskolans kör och jag berättar mer om vad som gäller för kören och körgruppen.

Varmt välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar