Etiketter

torsdag 21 mars 2013

Planering v.13

Idag har jag och MusikÅsa varit på musiklärarseminarium i Kalix- jättekul att träffa andra musiklärare som jobbar med 1-1.

Här kommer planeringen för nästa vecka:

7c - vi spelar upp visorna. Jag är på kulturens hus på kördag så det blir inte jag som håller i lektionen.
7d - vi spelar upp visorna.
8a - musikvideo-arbetet avslutas.
9b - Öva på era låtar. Jag är på kulturens hus på kördag så det blir inte jag som håller i lektionen.
9d - Öva på era låtar. Jag är på kulturens hus på kördag så det blir inte jag som håller i lektionen.

Kören - Måndag - vi åker till Klöverträsk. Buss (buss 31) går från Luleå 6.50. Vi är framme kl 7.25. Buss tillbaka från Klöverträsk går 9.43 (vi är tillbaka på Bergskolan ca 10.20).
Tisdag - kördag. Info hittar du HÄR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar